فرایند پنکیک زدن به طور
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
محتویات
پروسه پنکیک زدن به طور
همانگونه که میدانید، پنکک آرایشی نوعی از آرایش و پیرایش به حساب آورده می شود،که شالوده آن، سنگین، قطور، و دارنده موم و روغن بوده میباشد و با استعمال از آن، می قدرت پوشش دهی متعددی را بر روی پوست فیس تشکیل داد. عموما از این گونه کرم های فشرده در تالار های نمایش زنده و سینما برای دسته ها و بازیگران، به کارگیری می‌شود. انگیزه اصلی از به کار بستن پنکیک بر روی پوست، مخفی کردن عیوب و نواقص مو جود بر رخ میباشد که به هنگام استعمال از کرم پودر فشرده، همگی نواحی و ناهمواری ها را یک پارچه کرده و زیبایی خاصی به فیس میدهد. و خانم هایی که زیاد از استخر استعمال می‌نمایند یا این که تعریق زیاد دارا‌هستند هم به راحتی می‌توانند از کرم پودر فشرده یا این که به عبارتی پنکک به کارگیری کنند، این پنکیک های ارایشی خواص ضدآب داشته و در آب نیز مقاوم میباشند. همانگونه که در نوشته‌ی علمی پنکیک چه میباشد، گفته شد، خانم هایی که دارنده پوستی چرب میباشند، بیش تر از پنکیک استعمال می‌کنند، زیرا این کرم پودرفشرده بسیار مقاوم بوده و سبب ریزش نمیشود و حتی درخشان بودن پوست را نیز می‌گیرد. یکی‌از نکات مهم در خرید کرم پودر فشرده برای پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) یا این که (Matt) بوده،که داشتن این برچسب بیان‌کننده این میباشد که رخ هایی که دارنده جوش و چرب می باشند ، بازدارنده از جوش زدن دوباره میگردد.

فرایند پنکیک زدن به طور
قبلی از استارت به پنکک زدن، می بایست تجهیزات نخستین را نیز آماده نمائید، که فرایند آن به شرح ذیل میباشد:

در بالا، موهایتان را با تل و یا این که هرچیزی که سبب می‌گردد، موهایتان را به عقب هل دهید، به کار گیری فرمائید.
در چهره داشتن پوستی کم آب، از مرطوب کننده به کار گیری نموده و به بازه 5 دقیقه به طور استراحت دهید.
دراین مرحله بایستی اسفنج را با اسپری آب، مرطوب فرمائید که با سه نحوه میتوان آرایشی گوناگون داشت:
در شرایطی که که بخواهید پوشش منظمی بر روی پوست داشته باشید، صد رد صد اسفنج را پس از تر کردن، به طور کامل بفشارید تا در توا‌ن مرطوب ماندن باقی بماند و آبی‌رنگ دیگر نداشته باشید.
اگر که بخواهید پوشش سبکتری داشته باشید، می بایست اسفنج تر گردیده خویش را به طور ملایم، بفشارید و ایرادی هم ندارد که کمی آب در باطن خودش داشته باشد.
در‌صورتی‌که که اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زیاد، میتوانید رگه های رخ و ناهمواری ها را کلاً از فی مابین ببرید.
حال بعداز تر کردن اسفنج به طرز های مختلف، می بایست اسفنج را در کرم پودر فشرده قرار دهید اما زیاد اسفنج را در پنکک فشار ندهید. اگر که بخواهید، آرایش و پیرایش حاذق تری داشته باشید، از اسپری آب بر روی اسفنج به کارگیری نکنید.

پس از آغشته شدن اسفنج به پنکیک آرایشی، حال بایستی آن را به همگی نواحی فیس مانند، بینی، سیرتکامل،پیشانی، و حتی پلک های خویش بزنید در‌صورتی‌که بخواهید پیرایش قویتر و جذابتری داشته باشید، میتوانید، پنککی را به گردن و پشت گوش بزنید.
اعتنا داشته باشید، در شرایطی‌که می‌خواهید پیرایش سبک و لایتی داشته باشید، مطلقا مقدار کمتری از پنکک به کارگیری فرمائید و آن را به طور کلی بر همگی نواحی پخش فرمائید.
نکته حائض اهمیت: به هنگام پنکک زدن، از نصیب رشد خط موی مسافت بگیرید و توجه نمائید در فیس داشتن جوش و لک، همگی نصیب ها پوشانده گردیده باشد.
بعداز اتمام عمل با اسفنج، در چهره تر بودن چهره می‌توانید با یک دستمال به طور ضربه ای آهسته روی پوست چهره ، نواحی تر را کم آب فرمائید.
پس از فرآیند بالا، می اقتدار با یک براش کلیه نواحی رخ را یکپارچه نمائید، آن‌گاه براش را آغشته به کانسیلر یا این که کرم های مبنا، کنید و همگی چهره را با آن بپوشانید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: